Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie nowych narzędzi i technologii, w celu usprawnienia świadczonych usług księgowych, kadrowo – płacowych oraz usług z zakresu rachunkowości zarządczej, kontrolingu i doradztwa biznesowego, dla optymalizacji kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa.

kategoria
nazwa beneficjenta
PKF BPO SADOWSKA - MALCZEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
wartość projektu
299 300,00 zł
dofinansowanie z UE
254 405,00 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
m.st. Warszawa
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Projekt polega na wprowadzeniu usprawnień, które przyczynią się do podniesienia cyfryzacji i digitalizacji firmy. Wnioskodawca precyzyjnie określił działania, które prowadzą do zwiększenia wykorzystania technologii cyfrowych w spółce, tj. zakup urządzeń skanujących, zakup robotów software’owych oraz zakup oprogramowania do prowadzenia dokumentacji pracowniczej w formie elektron. Funkcjonalne rezultaty z wprowadzonej cyfryzacji do firmy, spowodują dostosowanie modelu prowadzonej działalności do trudnej sytuacji gosp. wywołanej COVID-19 i stworzą warunki skutecznego funkcjonowania spółki w stanie pandemii oraz po jej zakończeniu, co w konsekwencji wzmocni jej pozycję rynkową. Spółka planuje wdrożyć szereg innowacji poprzez wykorzystanie techn. cyfrowych w związku z koniecznością dokonania zmian procesów i sposobu funkc. przedsięb. w warunkach epidemii lub na wypadek kolejnych podobnych kryzysów. Roboty software’owe, planowane do wdrożenia, usprawnią i przyśpieszą powtarzalne procesy biznesowe. Zautomatyzowany proces może być realizowany nawet o 87% szybciej. Ten wzrost wydajności pozwoli zaoszczędzić czas pracowników, znacznie obniżając w ten sposób koszt każdego z procesów. Z kolei wykorzy. techn. OCR umożliwia stworzenie elektr. obiegu dok. oraz komunikacji z klientem. Techn. wpływa na usprawnienie procesów biznesowych, 6-krotne skrócenie czasu podczas wprowadz. papierowych dok. do programu księgowego i obsłużenie w krótszym czasie większej liczby klientów. Kolejnym działaniem prowadzącym do innowacyjności jest wprowad. e-teczek, które przynoszą olbrzymie korzyści dla firmy, m.in.: znikają koszty druku oraz archiwizacji dok., znacząco zmniejsza się zużycie papieru w organ., firma ma pewność, że dokument. jest zawsze zgodna z obowiązującymi przepisami i bezpiecznie przechowywana. Usprawnienie zarządzania procesami, przyśpieszenie świadczonych usług i redukcja kosztów to jedynie wybrane spośród najbardziej wymiernych korzyści zwiększania poziomu cyfry

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.