Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Zdobycie nowych rynków zbytu oraz budowanie rozpoznawalności marki Dolny Śląsk w kraju i za granicą

Name of the beneficiary
DOLNOŚLĄSKA AGENCJA WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ SP. Z O.O.
Project value
1 618 086,98 zł
Co-financing from the EU
1 375 373,93 zł
Voivodeship
dolnośląskie
County
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
action
1.4. Internacjonalizacja przedsiębiorstw
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

Projekt skierowany jest do dolnośląskich MŚP oraz inwestorów zagranicznych. jego celem jest: -wzrost poziomu umiędzynarodowienia dolnośląskich MŚP, wsparcie działalności eksportowej oraz inwestycji za granicą, w celu podniesienia konkurencyjności, wzmocnienia pozycji na rynku oraz dynamizacji procesu rozbudowy przedsiębiorstwa, a co za tym idzie rozwoju regionu -pozyskanie nowych inwestycji dla regionu – zwiększających liczbę nowych miejsc pracy i podnoszących poziom innowacyjności województwa. Projekt będzie polegał na promocji gospodarczej województwa dolnośląskiego w kraju i za granicą oraz na wsparciu dolnośląskich MŚP w procesie internacjonalizacji. Projekt będzie realizowany na obszarze całego województwa dolnośląskiego i za granicą. Promocja gospodarcza w ramach projektu prowadzona będzie w 3 podstawowych obszarach: 1. wyjazdowe misje gospodarcze dla wybranych branż 2. promocyjne wyjazdy studyjne 3. stworzenie elektronicznego zintegrowanego regionalnego systemu informacji – portalu gospodarczego o charakterze promoocyjno-informacyjnym. Podejmowane działania w ramach projektu opierają się na koncepcji Komisji Europejskiej Inteligentna Specjalizacja odnoszącej się do wdrażania polityki innowacyjnej regionów i krajów Unii w oparciu o strategie RIS 3. Ad. 1 Formą promocji są misje gospodarcze na targi branżowe (udział w krajowych i międzynarodowych targach i wystawach branżowych), które są jednym z najbardziej efektywnych instrumentów promocji gospodarczej przedsiębiorstw na zagranicznych rynkach. W przypadku takiej formy udziału kluczowe jest wcześniejsze przygotowanie w zakresie zaplanowania spotkań biznesowych z poszczególnymi wystawcami. Ad. 2 Promocyjne wyjazdy studyjne to przede wszystkim spotkania z IOB, zagranicznymi przedsiębiorcami, przedstawicielami ambasad, WPHI – w celu przyciągania bezpośrednich inwestycji zagranicznych oraz internacjonalizacji dolnośląskich MŚP. W ramach tego działania b. istotne jest m.in. inicjowanie spotkań

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl