Internacjonalizacja oferty firmy Centrum Doradztwa Medycznego Sp. z o.o.
Projekt Wnioskodawcy będzie realizowany w ramach jednego etapu od 01.06.2016 r. do 31.03.2017 r. Głównym celem realizacji projektu jest internacjonalizacja przedsiębiorstwa Centrum Doradztwa Medycznego oraz jego partnera- Synaptise Spółka Akcyjna. Celem Wnioskodawcy oraz Partnerstwa jest ponadto zwiększenie poziomu handlu zagranicznego poprzez eksport ich ofert na wybrane rynki zagraniczne: Czechy, Słowacja, Niemcy, Włochy i Wielka Brytania oraz USA Cele te będą realizowane poprzez stworzenie długoterminowych strategii biznesowych dla Wnioskodawcy oraz Partnerów. Przygotowanie strategii wymaga poniższych działań: 1. Stworzenie Strategii działań międzynarodowych – 16 500 zł na Przedsiębiorstwo. 2. Dostosowanie produktów do wymogów zagranicznych rynków – 6 000 zł na Przedsiębiorstwo. 3. Zakup baz danych – 14 000 zł na Przedsiębiorstwo. 4. Zakup usług doradczych – 12 000 zł na Przedsiębiorstwo. Ponadto cele będą realizowane poprzez przygotowanie Planu Rozwoju Eksportu. Jest to wydatek 18 750 zł na Przedsiębiorstwo. Całkowity koszt realizacji projektu dla jednego przedsiębiorstwa to 67 250 zł. W wyniku realizacji projektu Wnioskodawca zakłada osiągnięcie następujących wskaźników: • Inwestycje produkcyjne: Liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie – 0 • Liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje – 2 • Liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie internacjonalizacji działalności -2 • Liczba kontraktów handlowych zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwa wsparte w zakresie internacjonalizacji – 1
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.