Odbiór i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Dobra
Planowane przedsięwzięcie jest zgodne z Programem usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobra na lata 20172032. podjętego Uchwałą Nr XXXIX26117 z dnia 22 listopada 2017. Działania polegać będą na odbiorze płaskich i falistych płyt azbestowocementowych zdemontowanych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych z indywidualnych gospodarstw domowych zlokalizowanych w Gminie Dobra. Zakłada się odbiór około 200 Mg odpadów azbestowych z około 60 budynków.Całość prac mających na celu zbiór, pakowanie, załadunek, transport, i unieszkodliwianie odpadu na składowisku odpadów niebezpiecznych zostanie powierzona wykonawcy posiadającemu niezbędne kwalifikacje i uprawnienia zgodne rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. poz.649 ze zm.. Wykonawca zostanie zobowiązany do wykonania powierzonych mu prac zgodnie z wytycznymi wynikającymi z ww rozporządzenia dokonując niezbędnych uzgodnień i zgłoszeń. Składowane odpady będą pakowane w worki lub układane na paletach i zabezpieczane folią. Zapakowane odpady samochodami ciężarowymi zostaną przewiezione na składowisko odpadów poza terenem gminy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.