Wprowadzenie marki by Dariia Day na rynki zagraniczne.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19 SA 42799(2015/X) Projekt skupia się na maksymalnym wykorzystaniu potencjału marki na rynkach zagranicznych. W pierwszych krokach rozpoczynamy działania z małymi stoiskami i misjami gospodarczymi, które przygotują grunt pod silne uderzenie planowane na rok 2020. W tym roku zaplanowano udział w prestiżowych imprezach targowych z dużą powierzchniż stoisk dla podkreślenia eksluzywności marki i jej unikatowości. Taka powirzchnia jest niezbędna dla zaprezentowania kolekcji w luksusowej formule korelującej z oczekiwaniami grupy docelowej – klientów o pondprzeciętnych zarobkach oraz wymagających poczucia prestiżu. W sumie zaplanowano sześciokrotny udział w targach w charakyerze wystawcy, trzy misje wyjazdowe i kampanię w mediach społecznościowych. Kampanie mają przygotować wystąpienia marki w trakcie najważniejszych imprez w 2020 roku i pomóc w zaproszeniu potencjalnych klientów do odwiedzenia naszych stoisk targowych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.