Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi na obszarze Aglomeracji Zielona Góra - Etap I

nazwa beneficjenta
ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.
wartość projektu
68 823 684,93 zł
dofinansowanie z UE
47 772 477,38 zł
Województwo
lubuskie
Powiat
m. Zielona Góra
program
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
działanie
2.1. Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska
fundusz
Fundusz Spójności
perspektywa
2014 - 2020

W wyniku realizacji projektu nastąpi uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi, co pozwoli na: • odwodnienie dróg, placów manewrowych i parkingów, • zbieranie i podczyszczanie wód opadowych i roztopowych, • retencjonowanie wód i odprowadzanie ich do środowiska poprzez rozsączanie, • zmniejszenie obciążenia kanałów ogólnospławnych (ograniczenie ryzyka awarii i skażenia środowiska ściekami nieoczyszczonymi), • odciążenie hydrauliczne oczyszczalni ścieków (ograniczenie ilości wód opadowych dopływających do oczyszczalni wraz ze ściekami komunalnymi), • podniesienie komfortu życia mieszkańców poprzez eliminację lokalnych podtopień, • ochrona wód powierzchniowych i podziemnych. Realizacja projektu poprzez rozbudowę systemu gospodarki wodami opadowymi w Aglomeracji Zielona Góra przyczyni się do zmniejszenia emisji szkodliwych substancji przedostających się do wód i gleb, zniwelowania niedoborów gospodarki wodami opadowymi w Aglomeracji Zielona Góra a zatem do poprawy warunków życia mieszkańców zgodnie z zasadami poszanowania środowiska. Podział projektu na kontrakty – wartość poszczególnych kontraktów: Kontakt I (9 600 000 PLN) – obejmuje: • Zadanie 12 Kontrakt II (9 355 000 PLN) – obejmuje: • Zadanie 1 • Zadanie 5 • Zadanie 6 Kontrakt III (3 063 000 PLN) – obejmuje: • Zadanie 3 • Zadanie 4 Kontrakt IV (4 330 000 PLN) – obejmuje: • Zadanie 2 • Zadanie 7 • Zadanie 10 • Zadanie 11 Kontrakt V (14 191 000 PLN) – obejmuje: • Zadanie 8 Kontrakt VI (3 080 000 PLN) – obejmuje: • Zadanie 9 Kontrakt VII (4 124 874,58 PLN) – obejmuje: • Zadanie 13 Kontrakt VIII (1 308 570 PLN) – Inżynier Kontraktu – nadzór inwestorski Ponadto przewiduje się wydatki na koszty osobowe pracowników JRP w kwocie: 1 330 000,00 PLN, niezbędnych do obsługi realizowanego projektu w trakcie jego realizacji i rozliczenia, jak również promocję projektu w kwocie 150 000,00 PLN

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.