GearShift – budowa silnika zachowania kołowych pojazdów mechanicznych oraz generowania plansz w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji na bazie platformy Unreal Engine
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art: 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014). Celem projektu jest opracowanie innowacyjnego w skali globalnej silnika zachowania pojazdów oraz generowania map w dynamicznym środowisku gier. Tworzony silnik będzie uniwersalnym narzędziem pozwalającym dowolnemu zespołowi developerskiemu pracującemu w silniku Unreal tworzyć zaawansowane gry o tematyce motoryzacyjnej. Narzędzie dedykowane będzie do studiów deweloperskich zajmujących się produkcją gier komputerowych, które dzięki narzędziu będą mogły w sposób efektywny tworzyć gry komputerowe charakteryzujące się realistycznym modelem jazdy oraz szerokim zakresem map. Silnik zostanie wdrożony również do własnej działalności gospodarczej ECC Games. Projekt zostanie zrealizowany w 4 etapach obejmujących badania przemysłowe (etap 1 – 2) oraz prace rozwojowe (etap 3 – 4), a rezultatem prac badawczo – rozwojowych będzie silnik fizyczny w wersji beta z zaimplelemtowanym modułem generatora map opartym na sieciach neuronowych GAN. Tematyka podjęta w ramach prac badawczych związana będzie z opracowaniem i rozwojem innowacyjnych silników grafiki i fizyki na potrzeby gier oraz ich adaptacją do wymagań różnych platform i urządzeń (mobilnych, konsol, etc.), a sam projekt wpisuje się w zakres tematyczny konkursu, dotyczący budowy wieloplatformowych silników grafiki/fizyki na potrzeby zaawansowanych technologicznie gier wideo.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.