Wdrożenie technologii cyfrowych w postaci oprogramowania do elektronicznego obiegu dokumentów w firmie w celu dostosowania modelu działalności kancelarii 5e LEGAL do hybrydyzacji procesów świadczenia usług w dobie pandemii koronawirusa
SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest zakup usługi programistycznej polegającej na opracowaniu i wdrożeniu oprogramowania do obsługi i zarządzania kancelarią prawną z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów oraz zakup niezbędnych środków trwałych umożliwiających hybrydyzację pracy i zachowanie ciągłości procesu świadczenia usług doradztwa prawnego. Realizacja projektu przyczyni się do wdrożenia znacząco ulepszonej usługi doradczej, utrzymania oczekiwanej wydajności pracy pracowników jak również zmniejszenia kosztów świadczenia usług w dobie obowiązywania obostrzeń COVID19. Efektem projektu będzie wdrożenie do bieżącej działalności innowacji technicznych i funkcjonalnych umożliwiających wprowadzenie elektronicznej ewidencji klientów kancelarii oraz elektronicznej ewidencji prowadzonych w kancelarii spraw, wprowadzenie elektronicznego repozytorium dokumentów dostępnego dla wszystkich pracowników pracujących zdalnie, wersjonowanie dokumentów. Rezultatem wprowadzanej cyfryzacji procesów będzie ponadto możliwość zarządzania workflow w kancelarii dla spraw prowadzonych w formule w pełni zdalnej lub hybrydowej, elektroniczna ewidencja zadań oraz poświęconego czasu pracy dla klienta. Elementem uzupełniającym będzie wdrożenie wydajnego mechanizmu OCR tj. skanowanie i wprowadzanie korespondencji przesyłanej do kancelarii. Projekt jest odpowiedzią na problemy natury organizacyjnej, kadrowej, kosztowej, które uwidoczniły się w okresie obowiązywania obostrzeń COVID19 w strukturach wewnętrznych firmy jak również w relacjach z klientami. Projekt wpisuje się w plany rozwojowe kancelarii bowiem umożliwia zachowanie ciągłości świadczenia usługi pomimo konieczności przejścia na zdalną pracę lub braku obecności pracowników w biurze stacjonarnym, ale również zwiększa jej konkurencyjność na rynku poprzez pełniejsze dostosowanie się do potrzeb klientów oraz potrzeb pracowników.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.