Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wdrożenie technologii cyfrowych w postaci oprogramowania do elektronicznego obiegu dokumentów w firmie w celu dostosowania modelu działalności kancelarii 5e LEGAL do hybrydyzacji procesów świadczenia usług w dobie pandemii koronawirusa

kategoria
nazwa beneficjenta
5E SMAGA I WSPÓLNICY SPÓŁKA ADWOKATÓW, RADCÓW PRAWNYCH I DORADCÓW PODATKOWYCH SPÓŁKA KOMANDYTOWA
wartość projektu
261 500,00 zł
dofinansowanie z UE
222 275,00 zł
Województwo
lubelskie
Powiat
m. Lublin
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
działanie
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest zakup usługi programistycznej polegającej na opracowaniu i wdrożeniu oprogramowania do obsługi i zarządzania kancelarią prawną z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów oraz zakup niezbędnych środków trwałych umożliwiających hybrydyzację pracy i zachowanie ciągłości procesu świadczenia usług doradztwa prawnego. Realizacja projektu przyczyni się do wdrożenia znacząco ulepszonej usługi doradczej, utrzymania oczekiwanej wydajności pracy pracowników jak również zmniejszenia kosztów świadczenia usług w dobie obowiązywania obostrzeń COVID19. Efektem projektu będzie wdrożenie do bieżącej działalności innowacji technicznych i funkcjonalnych umożliwiających wprowadzenie elektronicznej ewidencji klientów kancelarii oraz elektronicznej ewidencji prowadzonych w kancelarii spraw, wprowadzenie elektronicznego repozytorium dokumentów dostępnego dla wszystkich pracowników pracujących zdalnie, wersjonowanie dokumentów. Rezultatem wprowadzanej cyfryzacji procesów będzie ponadto możliwość zarządzania workflow w kancelarii dla spraw prowadzonych w formule w pełni zdalnej lub hybrydowej, elektroniczna ewidencja zadań oraz poświęconego czasu pracy dla klienta. Elementem uzupełniającym będzie wdrożenie wydajnego mechanizmu OCR tj. skanowanie i wprowadzanie korespondencji przesyłanej do kancelarii. Projekt jest odpowiedzią na problemy natury organizacyjnej, kadrowej, kosztowej, które uwidoczniły się w okresie obowiązywania obostrzeń COVID19 w strukturach wewnętrznych firmy jak również w relacjach z klientami. Projekt wpisuje się w plany rozwojowe kancelarii bowiem umożliwia zachowanie ciągłości świadczenia usługi pomimo konieczności przejścia na zdalną pracę lub braku obecności pracowników w biurze stacjonarnym, ale również zwiększa jej konkurencyjność na rynku poprzez pełniejsze dostosowanie się do potrzeb klientów oraz potrzeb pracowników.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.