Kampania informacyjna w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku pstrąga wśród konsumentów na lata 2024 - 2027
Planowana operacja dotyczy działań podejmowanych przez Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych w zakresie mającym na celu budowanie pozytywnego wizerunku produktu i branży. Operacja odpowiada na potrzebę realizacji strategii komunikacyjnej i przewiduje efektywne komunikowanie się z konsumentami oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku pstrąga. Działania komunikacyjne agencji reklamowej odnoszące się do działań PR zostały zaplanowane na lata 2024 – 2027. Nadrzędnym celem niniejszej operacji jest: zwiększenie popytu i konkurencyjności krajowych produktów rybnych na rynku krajowym poprzez realizację kampanii informacyjnej w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku pstrąga wśród konsumentów na lata 2024 – 2027. Cel ten osiągnięty ma być poprzez: 1. działania mające na celu zabezpieczenie hodowców przed kryzysami wizerunkowymi, 2. kreowanie pozytywnego wizerunku pstrąga oraz hodowców, 3. komunikację wewnętrzną z Członkami organizacji, 4. wzrost sprzedaży i konsumpcji pstrąga w Polsce przez zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat jakości, cech i zalet pstrąga oraz funkcjonujących systemów jakości, regulacji w zakresie dobrostanu, zrównoważonej produkcji i ochrony środowiska, 5. wzmocnienie pozycji pstrąga wśród konsumentów spożywających ryby, w tym wśród klientów segmentu HoReCa, 6. wdrożenie komunikacji w kluczowych serwisach społecznościowych, 7. wykreowanie mody na jedzenie pstrągów poprzez przedstawienie pstrągów jako żywności sprzyjającej utrzymaniu dobrej kondycji, zgrabnej sylwetki, dobrego samopoczucia, 8. przekonanie konsumentów o pozytywnym oddziaływaniu spożywania mięsa pstrągów na zdrowie, 9. ukazanie pstrąga jako jednej z najsmaczniejszych ryb, stanowiącej wyśmienity surowiec do przygotowania dań na różne okazje; 10. wykreowanie i utrwalenie w świadomości konsumentów wizerunku pstrąga, jako ryby ze zrównoważonej ekologicznie produkcji. Grupa adresatów Grupy adresatów została ona tak dobrana, aby z jednej strony uzasadnić dob
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.