Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Wdrożenie technologii cyfrowych w postaci oprogramowania do elektronicznego obiegu dokumentów w firmie w celu dostosowania modelu działalności kancelarii 5e LEGAL do hybrydyzacji procesów świadczenia usług w dobie pandemii koronawirusa

category
Name of the beneficiary
5E SMAGA I WSPÓLNICY SPÓŁKA ADWOKATÓW, RADCÓW PRAWNYCH I DORADCÓW PODATKOWYCH SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Project value
261 500,00 zł
Co-financing from the EU
222 275,00 zł
Voivodeship
lubelskie
County
m. Lublin
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) Przedmiotem projektu jest zakup usługi programistycznej polegającej na opracowaniu i wdrożeniu oprogramowania do obsługi i zarządzania kancelarią prawną z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów oraz zakup niezbędnych środków trwałych umożliwiających hybrydyzację pracy i zachowanie ciągłości procesu świadczenia usług doradztwa prawnego. Realizacja projektu przyczyni się do wdrożenia znacząco ulepszonej usługi doradczej, utrzymania oczekiwanej wydajności pracy pracowników jak również zmniejszenia kosztów świadczenia usług w dobie obowiązywania obostrzeń COVID19. Efektem projektu będzie wdrożenie do bieżącej działalności innowacji technicznych i funkcjonalnych umożliwiających wprowadzenie elektronicznej ewidencji klientów kancelarii oraz elektronicznej ewidencji prowadzonych w kancelarii spraw, wprowadzenie elektronicznego repozytorium dokumentów dostępnego dla wszystkich pracowników pracujących zdalnie, wersjonowanie dokumentów. Rezultatem wprowadzanej cyfryzacji procesów będzie ponadto możliwość zarządzania workflow w kancelarii dla spraw prowadzonych w formule w pełni zdalnej lub hybrydowej, elektroniczna ewidencja zadań oraz poświęconego czasu pracy dla klienta. Elementem uzupełniającym będzie wdrożenie wydajnego mechanizmu OCR tj. skanowanie i wprowadzanie korespondencji przesyłanej do kancelarii. Projekt jest odpowiedzią na problemy natury organizacyjnej, kadrowej, kosztowej, które uwidoczniły się w okresie obowiązywania obostrzeń COVID19 w strukturach wewnętrznych firmy jak również w relacjach z klientami. Projekt wpisuje się w plany rozwojowe kancelarii bowiem umożliwia zachowanie ciągłości świadczenia usługi pomimo konieczności przejścia na zdalną pracę lub braku obecności pracowników w biurze stacjonarnym, ale również zwiększa jej konkurencyjność na rynku poprzez pełniejsze dostosowanie się do potrzeb klientów oraz potrzeb pracowników.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl