Promocja produktów serii TrueCool na rynkach międzynarodowych w ramach marki Em-Med.
SA 42799(2015/X) Celem realizacji projektu jest wypromowanie marki polskiego producenta urządzeń medycznych – cieplarek medycznych, serii TrueCool. Proponowane przez Wnioskodawcę produkty są innowacyjne na skalę światową oraz wykazują szereg przewag konkurencyjnych w stosunku do produktów podobnych innych producentów światowych. W celu realizacji założeń projektu, Beneficjent planuje wziąć udział w 2 eventach targowych realizowanych w różnych krajach, w tym na rynkach perspektywicznych wskazanych w regulaminie konkursu. Targi, które stanowią główne źródło promocji, pomogą Wnioskodawcy w nawiązaniu szeregu kontaktów biznesowych. Wnioskodawca planuje ponadto zorganizować 1 misję gospodarczą na wydarzenia targowe, na które nie planuje organizacji własnego stoiska wystawienniczego.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.