Zwiększenie konkurencyjności na rynku międzynarodowym spółki Findair.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest promocja oferty produktowej Wnioskodawcy oraz jednocześnie Marki Polskiej Gospodarki na rynkach międzynarodowych, w tym przede wszystkim na rynkach perspektywicznych o których mowa w Branżowym Programie Promocji poprzez realizację działań promocyjnych przewidzianych w programie. Przedmiotem projektu jest internacjonalizacja działalności oraz promocja marki firmy Findair Sp. z o.o. poprzez realizację zadań realizowanych zgodnie z branżowym programem promocji IT/ICT. Zakres rzeczowy projektu obejmuje: 1. zakup usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek perspektywiczny 2. Udział w targach TechCrunch Disrupt – San Francisco (USA) – Październik 2019 – 3 os. MEDICA Trade Fair – Düsseldorf (Niemcy) – Listopad 2019 – 3 os. Arab Health – Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie) – Styczeń 2020 – 3 os. MEDICAL FAIR INDIA – Mumbai (Indie) – Marzec 2020 – 3 os. DLD Innovation Festival – Tel Aviv (Izrael) – Kwiecień 2020 – (stoisko narodowe) – 3 os Warsaw Pharmacy Show – maj 2019 – 3 os. 3.organizację jednej indywidualnej misji gospodarczych na rynek indyjski oraz chiński celem spotkania z potencjalnymi kontrahentami i prezentacji produktu 4. zakup materiałów informacyjno-promocyjnych, przygotowanie dedykowanych wersji podstron, filmów, panelu promocyjnego celem promocji marki produktowej Wnioskodawcy. Wkład własny zostanie sfinansowany ze środków własnych.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.