WZROST KONKURENCYJNOŚCI SPÓŁKI HENSFORT W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ
W ramach projektu HENSFORT zamierza wdrożyć następujące działania, które stanowią rekomendację opracowanej w Etapie I strategii wzorniczej: ETAP I DZIAŁANIA ZWIĄZANE Z INNOWACĄ PRODUKTOWĄ 1.1 LINIA PRODUKTÓW BARIEROWO-OSŁONOWYCH: 1.1.1 Wzory moskitier (2 wzory); 1.1.2 Wzory rolet, żaluzji (3 wzory). 1.2 LINIA WZORNICZA SYSTEMU OTWOROWO-ELEWACYJNEGO (SOE) 1.2.1.Moduły wraz z systemem ich komponowania,łączenia i montażu (5 modułów). ETAP II DZIAŁANIA ZWIĄZANE Z INNOWACJĄ MARKETINGOWĄ 2.1. REDESIGN KOMUNIKACJI WIZUALNEJ; 2.2. POSZERZENIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH W ZAKRESIE MARKI HENSFORT ORAZ NOWYCH PRODUKTÓW. ETAP III DZIAŁANIA ZWIĄZANE Z INNOWACJĄ PROCESOWĄ Zakup maszyn i urządzeń, w tym m.in.: Centrum tnąco-obróbcze CNC, Automatyczna zagniatarka, Piły do listew przyszybowych z przymiarem, Ploter frezująco-tnący, Piła dwubiegunowa z automatycznym ustawianiem kątów, Gilotyna do blachy, Żuraw mini, Wózek widłowy, Samochód z HDS. ETAP IV DZIAŁANIA ZWIĄZANE Z WDROŻENIEM INNOWACJI ORGANIZACYJNEJ Działania związane z wdrożeniem innowacji organizacyjnej odnoszą się do zmian w strukturze firmy i standaryzacji zarządzania designem i obsługą klientów. Wszystkie działania wdrażane w ramach II etapu Wzoru na konkurencję wynikają wprost ze strategii, są one wskazane w zaleceniach ujętych w strategii są niezbędne do całościowego wdrożenia zawartych tam rekomendacji
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.