Wsparcie na utrzymanie działalności firmy GP Piotr Grzyb
Z powodu utrzymującej się pandemii wirusa COVID-19 zmniejszyło się zapotrzebowanie na usługi świadczone przez firmę. W ramach prowadzonej działalności, jako samozatrudniony wykonuję zlecenia dla restauracji i obiektów mających w swojej ofercie duże masowe imprezy np. wesela, eventy firmowe itp. W związku z specyfiką działalności nawet po zniesieniu obostrzeń brak jest klientów zainteresowanych obsługą dużych eventów, konferencji. Również klienci indywidualni odwołują duże wesela, dlatego właściciele obiektów bazują na stałych pracownikach co spowodowało spadek zleceń. Od maja firma nie wykonała żadnego zlecenia, a zobowiązania wynikające z prowadzenia jednoosobowej działalności, pomimo braku przychodów muszę stale opłacać. Największe problemy to: spadek liczby klientów znaczący spadek przychodów brak płynności finansowej stałe koszty prowadzenia działalności gospodarczej Pomoc będzie przeznaczona głównie na utrzymanie płynności poprzez opłacenie wydatków, na które składają się: opłaty ZUS (składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne) ubezpieczenie OC firmy serwisowanie samochodu firmowego(sytuacja się zbiegła z terminami wymiany części, płynów, opon (leasingodawca w umowie wymaga serwisowania auta w terminach i dbanie o jego stan) leasing samochodu firmowego i raty za komputer firmowy podatki, opłaty za telefon firmowy, usługi księgowe paliwo do samochodu firmowego(samochód jest niezbędny aby dojechać do potencjalnych klientów)
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.