Wzrost konkurencyjności firmy na rynkach międzynarodowych
SA 42799(2015/X) Na potrzeby promocji produktu Shop-Buster™ opracowano model kampanii marketingowej, oparty na udziale w targach oraz poprowadzonych działań informacyjno-promocyjnych w interneci. Wybrane Imprezy targowe: Imprezy na rynku perspektywicznym – ZEA, USA , Izrael jak również kluczowe dla branży IT imprezy organizowane w Europie: .Hiszpanii i Niemczech. Imprezy te umożliwią nie tylko śledzenie nowych trendów, ale również pozyskanie kontrahentów z rynków : ZEA, USA i Izrael, na których wystawiają się producenci z kilkudziesięciu krajów, jak i nowych kontrahentów z rynków europejskich (hiszpański i niemiecki). Targi Gamescom w Niemczech największe targi branży IT w Europie stanowiące platformę biznesową na której nowe trendy w oferowanych wyrobach oraz produkty muszą być prezentowane, jeśli mają pozostać konkurencyjne na świecie i GLOBAL ROBOT EXPO w Madrycie, które są największymi targami dla rynku iberyjskiego. Kluczowe dla projektu będą również działania inf.-promocyjne – zaprojektowanie, opracowanie oraz wyprodukowanie nowych katalogów (wersja ang.) oraz promocja w internecie. Wszystkie materiały promocyjne będą opatrzone wymaganymi logotypami Marki Polskiej Gospodarki. Wsparciem dla działań promocyjnych będzie zakupiona usługa doradcza dla rynku ZEA. Finansowanie z środków własnych z bieżącej działalności Spółki oraz dotacji.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.