Działania promujące produkty marki FORMED na rynkach zagranicznych w branży sprzętu medycznego
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest udział Wnioskodawcy w programie promocji branży sprzętu medycznego, mający na celu skuteczną promocję działalności i produktów Wnioskodawcy na arenie międzynarodowej oraz aktywny udział w promocji Marki Polskiej Gospodarki za granicą. Wybrane w projekcie 5 rynków perspektywicznych to kraje: ZEA, Kazachstan, Rosja, Serbia, Turcja. Zakres projektu obejmuje poniższe działania promocyjne: (I) stoiska na imprezach targowych: 1 x SALMED Poznań, Polska 2022 (II) misje wyjazdowe: 1 x Rosja 2020 – połączona z wizytacją targów Zdravookhraneniye 1 x Kazachstan 2021 – połączona z wizytacją targów KIHE 1 x Turcja 2021, połączona z wizytacją targów ExpoMed Istanbul 1 x Serbia 2020, połączona z wizytacją targów MEDIDENT 1 x Niemcy 2021, połączona z wizytacją targów MEDICA 1 x ZEA 2022, połączona z wizytacją targów Arab Health (III) Dodatkowe działania promocyjne: a. wytworzenie drukowanych materiałów promocyjnych (j. rosyjski) – ulotek i katalogów wg poniższej specyfikacji: – katalog łóżek: 2 500 szt. – katalog wózków: 2 500 szt. – ulotki promocyjne: 5 000 szt. b. przygotowanie obcojęzycznego (j. rosyjski) modułu do strony internetowej. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.