Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Dotacja na kapitał obrotowy dla S.C. WILLAMARIANNA MARIA SŁABOŃSKA, MARIA ŁUKASZEWSKA, ANNA STACIWA

Name of the beneficiary
SPÓŁKA CYWILNA WILLAMARIANNA MARIA SŁABOŃSKA, MARIA ŁUKASZEWSKA, ANNA STACIWA
Project value
47 070,66 zł
Co-financing from the EU
47 070,66 zł
Voivodeship
dolnośląskie
County
kłodzki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
action
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

W wyniku pandemii z początkiem marca’20 spadła ilość rezerwacji dokonywanych w obiekcie WILLA MARIANNA. Wówczas pojawiły się problemy firmy, gdyż do końca marca 2020 stanowcza większość pokoi hotelowych była pusta. Z dniem 13.03.2020 gdy zamknięto placówki oświatowe masowo odwoływano wynajem sal konferencyjnych i zaplanowane na najbliższe miesiące wynajmy. Ogólnopolska kwarantanna wymusiła zamknięcie zarówno restauracji w mieście jak i w hotelu. W obu obiektach niewykorzystywane przestrzenie i zapasy w restauracji zwiększały koszty jakie poniosła spółka. Z dniem 1 kwietnia gdy działalność hoteli została zawieszona do odwołania, spółka przestała zarabiać stale ponosząc koszty zatrudnienia (spółka podjęła starania aby obronić miejsca pracy i nie zwolniła żadnego z pracowników) i utrzymania obiektów–pensjonat,restauracja,stajnia,wypożyczalnia rowerów.Wszystkie obiekty nagle przestały generować przychód, a ciągle generowały koszty(utrzymanie stajni i koni,opłaty eksploatacyjne, pracownicy).Ponadto jesienią’19 firma zainwestowała w dodatkowe miejsce organizacji imprez okolicznościowych. Zwrot z inwestycji miał rozpocząć się wiosną br.,niestety wszystkie zaplanowane wesela i komunie zostały odwołane. Powyższa sytuacja szybko sprawiła, że spółka zaczęła odczuwać problemy z płynnością finansową. Środki przyznane w ramach projektu zostaną przekazane na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa tj.: koszty związane z zatrudnieniem pracowników, opłaty za media oraz usługi niezbędne do prowadzenia działalności-księgowe i prawne, zobowiązania publiczno-prawne, spłatę zobowiązań–raty kredytów oraz zakup paliwa oraz materiałów i towarów niezbędnych do dalszego świadczenia usług przez przedsiębiorstwo. Przed wybuchem pandemii przedsiębiorstwo było w dobrej kondycji finansowej, inwestowało w rozwój pracowników(zaplanowane szkolenia)oraz nowe usługi.Starania o utrzymanie zatrudnienia i utrzymanie obiektów sprawiły,że spółka odczuwa poważne problemy z z

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl