Promowanie marki produktowej Inter System S.C. na rynkach zagranicznych
SA 42799(2015/X) Wnioskodawca zamierza realizować projekt powiązany z programem promocji branży budowy i wykańczania budowli. W ramach projektu Wnioskodawca będzie realizował działania na 6 rynkach perspektywicznych, tj. USA, Kanada, Singapur, Malezja, Chiny – Hongkong i Tajwan, Japonia. W ramach projektu planowane do realizacji są następujące działania: 1) Misje wyjazdowe do: a) Belgii, b) Niderlandów, d) Finlandii, e) Kanady, f) Danii, g) Szwecji, h) Norwegii, i) Singapuru, j) Malezji, k) Hongkongu i Tajwanu – Chin, l) Francji, m) Szwajcarii. 2) Misje wyjazdowe połączone ze zwiedzaniem targów: a) Events & Amusement Expo, Japonia b) Holiday Park & Resort, Wielka Brytania c) Batimat, Francja 3) Stoisko na imprezie targowej: a) FSB, Niemcy b) NRPA, USA 4) Dodatkowe działania informacyjno – promocyjne: a) Reklama w mediach zagranicznych b) Promocja w wyszukiwarkach internetowych Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych Wnioskodawcy i zysku wypracowanego w poprzednich latach.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.