Wzrost konkurencyjności Betstal Kępka i Synowie Sp.J poprzez wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej
Wszystkie planowane działania w ramach projektu wynikają z rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej i są to: 1. Wprowadzenie do produkcji – nowych prefabrykowanych hal modułowych w trzech typach 2. Wprowadzenie do produkcji – nowych prefabrykowanych pawilonów modułowych w trzech typach 3. Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla nowej marki BETSTAL wraz z materiałami marketingowymi Powyższe umożliwi wprowadzenie innowacji: • Produktowych: – prefabrykowanych hal modułowych w trzech typach: 1. AUTO – SERWIS 2. MAGAZYN 3. PRODUKCJA – prefabrykowanych pawilonów modułowych w trzech typach: 1. gastronomiczny 2. biurowy 3. socjalny • Marketingowej – Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla nowej marki BETSTAL wraz z materiałami marketingowymi Ponadto zostaną stworzone 2 nowe miejsca pracy: 1.Specjalista ds. marketingu i rozwoju produktu, 2. Specjalista ds. Sprzedaży, Obsługi klienta i zamówień
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.