Rozwój kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych w gminie Czyżew
Celem głównym projektu jest zapewnienie wysokiej jakości edukacji rozwijaj. kompet. kluczowe i umiejętności uniwers. 415 UCZ(194K; 221M), wzmocnienie kompet. zawod.25NCL(20K,5M) z 3 szkół podstawowych (SP) dla których org. prowadzącym jest gmina Czyżew: SP im. Szarych Szeregów Czyżewie 248 UCZ (112K,136M) z kl.I-VIII SP z Dąbrowy Wielkiej 58 UCZ(28K,30M) z kl.I-VIII SP im. Św.Jana Pawła II w Rosochatem Kościelnem 109 UCZ(46K,63M) z kl.I-VIII w okresie 01.02.2021 – 31.01.2023 Cel zgodny z SZOOP RPO WP Główne działania: 1.Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów rozwijające kompetencje kluczowe i umiejętności uniwersalne niezbędne na rynku pracy oraz zakup doposażenia TIK w tym zajęcia dydaktyczno wyrównawcze dla 188 UCZ(83K,105M), zajęcia rozwijające koła dla 182UCZ(82K,100M) 2. Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla 89UCZ(37K,52M) oraz zakup pomocy dydaktycznych oraz specjalistycznych; 3. Tworzenie warunków do nauczania opartego na metodzie eksperymentu w zakresie kompetencji kluczowych mat- przyr dla 35UCZ(18K,17M) oraz doposażenie pracowni w sprzęt niezbędny do nauczania eksperymentalnego; 4. Doskonalenie nauczycieli w zakresie: rozwoju metod pracy z wykorzystaniem eksperymentu w nauczaniu przedm. przyrodn i matemat, korzystania z e-podręczników/ e-zasobów stworzonych dzięki środkom EFS, metod kształtowania u UCZ właściwych postaw i stosowania metod pracy mających na celu edukację włączającą 25 NCL(20K,5M) 5. Stypendia dla 11 UCZ szczególnie uzdolnionych
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.