Rekonfigurowany System Zasilania Statków Powietrznych 270V – 28V d.c.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014). Projekt polega na przeprowadzeniu prac badawczo – rozwojowych w celu opracowania nowego produktu: Rekonfigurowanego Systemu Zasilania Statków Powietrznych. Opracowane urządzenie wprowadzi innowacyjne rozwiązania na rynek urządzeń zasilających statki powietrzne. Na lotnisku energia elektryczna jest wykorzystywana do zasilania instalacji pokładowej. Zasilanie niezbędne jest między innymi do kalibracji systemów awionicznych, sprawdzenia stanu urządzeń pokładowych oraz do rozruchu silników statku powietrznego. Obecnie stosowane standardy napięć zasilających statki powietrzne to 28V d.c. oraz 270V d.c. Aktualne rozwiązania systemów zasilania wymagają stosowania dwóch różnych urządzeń do wytworzenia wskazanych poziomów napięć. Pierwszą ważną cechą projektowanego systemu ma być rekonfigurowalność – oznacza to jedno urządzenie, które na skutek rekonfiguracji wewnętrznej struktury pozwoli osiągnąć dwa poziomy napięć wyjściowych, przy czym napięcia zasilające urządzenie będą mogły wynosić: 400V/50Hz, 480V/60Hz, 200V/400Hz. Tego typu konstrukcja, sterowana za pomocą najnowszych predykcyjnych algorytmów, ma wysoce prawdopodobną szansę spełnić z zapasem wymagania normatywne stawiane takim urządzeniom. Finalnie, nowo opracowane urządzenie, zamknięte w jednej obudowie, może obsługiwać dużą liczbę statków powietrznych, nawet w trudnych warunkach. Możliwości urządzenia, poza fenomenalnymi parametrami elektrycznymi, będą potwierdzone badaniami mechanicznymi, klimatycznymi oraz badaniami kompatybilności elektromagnetycznej. […]
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.