Wdrożenie nowej strategii internacjonalizacji firmy IQDENT sp. z o.o.
Przedmiotem projektu jest realizacja działań, zmierzających do wdrożenia strategii biznesowej wejścia na nowe rynki zagraniczne: australijski, irański, brazylijski, uzbekistański, koreański oraz włoski. Strategia zostanie wdrożona poprzez udział Wnioskodawcy w targach międzynarodowych. W projekcie przewidziano udział w 16 imprezach targowych związanych z kosmetologią, gdzie promowane będą frezy kosmetyczne pod marką IQNails. Ponadto w projekcie zaplanowano realizację dodatkowych działań promocyjnych, tj. produkcję materiałów promocyjnych w postaci katalogów, ulotek, zdjęć, filmów promocyjnych, przygotowanie strony internetowej oraz innych działań, zmierzających do wzmocnienia wizerunku marki firmy na rynkach docelowych. Projekt rozpocznie się 31.12.2019r. a zakończy się 31.12.2021 r. W tym okresie zakłada się realizację wskaźników projektu.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.