Wzrost konkurencyjności WEREMCZUK FMR poprzez wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej
Wszystkie planowane działania w ramach projektu wynikają z rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej i są to: 1. Wprowadzenie do produkcji znacząco ulepszonego kombajnu do zbioru warzyw korzeniowych 2. Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla WEREMCZUK FMR wraz z materiałami marketingowymi 3. Aplikacja procesów wzorniczych w firmie WEREMCZUK Powyższe umożliwi wprowadzenie innowacji: • Produktowej Znacząco ulepszonego kombajnu do zbioru warzyw korzeniowych – Nowy model kombajnu został znacząco ulepszony w szczególności w zakresie wydajności zbioru, przebudowy układu hydraulicznego w kierunku oszczędności energii i materiałów, poprawy własności jezdnych w grząskich warunkach zbioru, ulepszonej jakości zebranych warzyw, wygodnego sterowania napędami i funkcjami maszyny z kabiny ciągnika. • Marketingowej Aplikacja nowej metody promocji produktu i komunikacji z klientem w oparciu o nowe materiały marketingowe oraz Rebranding i stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej. • Organizacyjnej Stworzenie stanowiska menadżera ds. marketingu i rozwoju produktu.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.