Implementacja innowacyjnego systemu automatyzującego proces serwisowej obsługi klientów sposobem na przeciwdziałanie negatywnym skutkom gospodarczym pandemii COVID-19 (SARS-CoV-2)
Przedmiotem projektu będzie implementacja innowacyjnego systemu usprawniającego proces serwisowej obsługi klientów. Planowane jest przeprowadzenie prac obejmujących opracowanie i wdrożenie systemu IT umożliwiającego oddanie oraz odebranie samochodu do serwisu o następujących funkcjonalnościach: – Aplikacja klienta umożliwiająca zgłoszenie chęci oddania samochodu do serwisu, sprawdzenie statusu oraz podgląd archiwalnych zgłoszeń. – Aplikacja obsługi klienta i ochroniarza umożliwiająca zarządzanie zgłoszeniami. Działanie systemu zintegrowane będzie z planowanymi do zakupu środkami trwałymi. Ich systemowe połączenie pozwoli na osiągnięcie efektów ilościowych oraz jakościowych, dzięki zaproponowaniu kompleksowych rozwiązań ograniczających do zera kontakt pomiędzy pracownikami serwisu a klientem. Wdrożone zostaną nowe narzędzia organizacyjne, procesowe, marketingowe, dzięki temu Wnioskodawca zwiększy konkurencyjność oraz stworzy nowe miejsce pracy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.