Zakup wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej nr 2 w Biskupcu
Projekt jest odpowiedzią na zdiagnozowane przez Wnioskodawcę problemy i potrzeby edukacyjne (szerzej opisane w zał.nr 1) w Szkołach Podstawowej nr 2 w Biskupcu. Projekt dotyczy: 1.Wyposażenia 2 szt. pracowni językowych 2.Wyposażenie pracowni informatycznej 3. Wyposażenie pracowni przyrodniczo-biologicznej 4. Wyposażenie pracowni fizycznej 5. Wyposażenie sali gimnastycznej – zajęcia sportowe i korekcyjne 6. Wyposażenie sali do zajęć integracji sensorycznej 7. Wyposażenie sali do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i terapeutycznych. Projekt przyczynia się do rozwiązania wszystkich zdiagnozowanych problemów kluczowych interesariuszy w obszarze objętym projektem. Prace przygotowawcze rozpoczęły się w II kw.2022 r. Podpisanie umów z dostawcami sprzętów, wyposażenia i pomocy dyd. będzie miało miejsce w I kw.2023 r. Zakończenie finansowe projektu nastąpi w IV kw. 2023 r. Projekt będzie wdrażany przez doświadczony zespół Urzędu Miejskiego w Biskupcu. Projekt wpisuje się założenia w SzOOP RPO WiM 2014-2020 poprzez inwestycję w edukację ogólnokształcącą. Cel projektu wpisuje się bezpośrednio w cel tematyczny 10 – Inwestowanie w edukację, umiejętności i uczenie się przez całe życie, Priorytet inwestycyjny 10a – Inwestycje w edukację, umiejętności i uczenie się przez całe życie poprzez rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej oraz cel szczegółowy poddz. 9.3.4: Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej, którym są poprawione warunki edukacji ogólnokształcącej wspierającej umiejętności kluczowe uczniów.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.