Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Zintegrowanie, skoordynowanie i zautomatyzowanie obszarów biznesowych poprzez wprowadzenie systemu informatycznego do zarządzania zasobami w firmie PLAST-FARB specjalizującej się w produkcji opakowań z tworzyw sztucznych

category
Name of the beneficiary
PLAST-FARB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Project value
300 000,00 zł
Co-financing from the EU
255 000,00 zł
Voivodeship
kujawsko-pomorskie
County
m. Toruń
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
6.2. Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA.60012(2020/X) “Efekt” COVIDu wpłynął na funkcjonowanie i decyzję PLAST-FARB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA (dalej PLAST-FARB, Wnioskodawca, Spółka lub Przedsiębiorstwo) o konieczności rewizji aktywności w obecnych warunkach rynkowych. W ramach analizy Spółka dokonała badania stanu aktualnego przygotowania do wdrożenia innowacji procesowych w firmie. Największe problemy zostały zidentyfikowane i opisane w dokumencie “Analiza potrzeb i wymagań w zakresie wprowadzenia systemu informatycznego do zarządzania zasobami PLAST-FARB (dalej SI lub ERP) w trakcie pandemii” (dalej: ANALIZA). Badanie zostało przeprowadzone w ramach wew. prac firmy oraz przy wsparciu firmy doradczej – konsulting IT. Problemy z czasu pandemii bezpośrednio przyczyniły się do zdefiniowania i sformalizowania potrzeby głównej dla niniejszego projektu, którą jest wprowadzenie innowacji procesowej i wprowadzenia SI do zarządzania Przedsiębiorstwem. Innowacja procesowa objawia się w 10 charakterystycznych procesach biznesowych, które zintegrowane i skoordynowane przyczynią się do poprawy komunikacji pomiędzy pracownikami różnych działów, klientami i partnerami biznesowymi. Należą do nich procesy: Zarządzanie relacjami z klientami; Zarządzanie sprzedażą i Zakupami, Zarządzanie Produkcją; Zarządzanie Kontrolą Jakości, Zarządzanie Projektami, Zarządzanie Gospodarką Magazynową, Zarządzanie Logistyką , Zarządzanie Remontami i utrzymaniem ruchu, Zarządzanie Obiegiem Dokumentów, Business Intelligence (BI), tj. raporty i analizy zarządcze. Ogólna wartość kosztów kwalifikowanych projektu wynosi: 300,0 tys. PLN. Wnioskodawca ubiega się o dofinansowanie w wysokości 255,0 tys. PLN, co stanowi 85% wsparcia. Projekt składa się z 1 zadania, które Wnioskodawca zamierza zrealizować w okresie 03.2022 r. – 02.2023 r. Działaniami uzupełniającymi do projektu będzie wdrożenie oprogramowania do momentu startu produkcyjnego oraz asysta powdrożeniowa, jak również zakup niezbędnych środkó

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl