Globalna ekspansja i wzmocnienie pozycji rynkowej marki HAMAR
W ramach realizacji projektu spółka HAMAR promować będzie własną markę produktową, by stała się ona powszechnie rozpoznawalną na arenie międzynarodowej, a także Markę Polskiej Gospodarki. W ramach Branżowego Programu Promocji branży budowy i wykańczania budowli prowadzone będą działania na rynkach perspektywicznych w: USA, Szwecji, Niemczech i Francji oraz na rynkach azjatyckich i północnoafrykańskich. Planowane czynności promocyjne to: udział firmy na targach branżowych w charakterze wystawcy, organizacja wyjazdowych misji gospodarczych oraz działania promocyjne. Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy poprzez internacjonalizację działań, budowanie rozpoznawalności marki na wybranych rynkach zagranicznych, umocnienie pozycji przedsiębiorstwa na arenie międzynarodowej, wzrost przychodów z eksportu marki produktowej, dotarcie do nowych grup klientów oraz zwiększenie rozpoznawalności marki poza granicami kraju.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.