Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Promocja marki produktowej Hardtank na rynkach światowych

Name of the beneficiary
Hard Beans Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Project value
879 618,52 zł
Co-financing from the EU
355 678,37 zł
Voivodeship
opolskie
County
m. Opole
program
Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki
action
2.25. Promocja marki innowacyjnych MŚP
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2021 - 2027

Przedmiotem projektu pt.: “Promocja marki produktowej Hardtank na rynkach światowych” jest realizacja misji gospodarczych oraz uczestnictwo w wyd. targowym jako wystawca w celu promocji marki “Hardtank” należącej do przedsiębiorstwa Hard Beans. Urządzenia funkcjonujące pod nazwą własną Hardtank wykorzystują opatentowaną technologię szybkiej ekstrakcji na zimno i produkowane są obecnie w 2 wariantach. Wariant nr 1 to urządzenie podblatowe umożliwiające produkcję podczas jednego cyklu 20L napojów typu cold brew i nitro cold brew na bazie kawy, herbaty, cascary oraz ziół. Wariant nr 2 to urządzenie nazwane Baby Hardtank produkowane w wersji nablatowej, wykorzystujące ta samą technologię i umożliwiające produkcje 5L napoju jednorazowo. Sektor gospodarki w który wpisuje się projekt to sektor spożywczy. Zastosowana w urządzeniach opatentowana przez wnioskodawcę technologia o służy przygotowywaniu napojów typu cold brew oraz nitro cold brew powstających na bazie kawy, herbata, cascary oraz ziół. Wybranymi rynkami docelowymi są: – Europa – w szczególności takie kraje jak: Francja, Wielka Brytania, Holandia, Czechy, Austria, Szwajcaria, Dania oraz Niemcy, – Azja – w szczególności takie kraje jak Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie oraz Korea Południowa. – USA, Wnioskodawca zaplanował realizację projektu w oparciu o sprawdzony m.in: w projekcie w ramach Działania 3.3.3 POIR model misji gospodarczych połączony z udziałem w wydarzeniach targowych zgodnie z wymogami konkursu. W ramach projektu zaplanowano również udział w charakterze wystawcy na targach wskazanych na liście imprez targowych, a mianowicie GULFOOD 2026. Działania te wspierane będą poprzez kampanię promocyjno-informacyjne. Celem projektu jest zwiększenie sprzedaży eksportowej oraz nawiązanie relacji gospodarczych na rynkach światowych poprzez promocję marki produktowej HardTank. spodziewanymi rezultatami projektu będą: – wzrost przychodów z eksportu – 8 mln PLN, – podpisanie kontraktów handlowych – 12

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl