Wdrożenie strategii biznesowej firmy Promasz
CEL GŁÓWNY I CELE SZCZEGÓŁOWE PROJEKTU Celem głównym projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych poprzez wdrożenie długoterminowej strategii biznesowej rozwoju przedsiębiorstwa i działań proeksportowych na rynki Rosji i krajów ościennych, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Włoch, Niemiec i Austrii. PRZEDMIOT PROJEKTU Przedmiotem projektu jest realizacja działań wynikających ze strategii biznesowej. 1. Wdrożenie innowacji organizacyjny, procesowych i marketingowych poprzez wdrożenie zaleceń strategii w zakresie organizacji i marketingu oraz uruchomienie systemu CRM i systemu wymiany informacji na temat statusu zamówień z klientami zagranicznymi. System musi obsługiwać język angielski. 2. Tłumaczenia materiałów promocyjnych – katalogów i publikacji elektronicznych. 3. Wytworzenie materiałów promocyjnych w postaci katalogów i wizytówek. 4. Udział w targach w a. Targi Poznań -22-25 listopada 2017 b. Targi Moskwa – 27-30 czerwca 2018 c. Targi Verona – 27-30 września 2017 d. Targi Wielka Brytania – 7 – 9 luty 2018 5. Zarządzanie projektem
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.