SZKOŁA TIK - REWOLUCJA TECHNOLOGICZNA W EDUKACJI W SZKOLE PODSTAWOWEJ W JAWOROWIE - wprowadzenie technologii TIK w pracowniach matematycznej, cyfrowej, przyrodniczej i matematyczno-przyrodniczej oraz stworzenie Podwórka Edukacyjno-Terapeutycznego - jako podstawowych narzędzi wspierających rozwój i kształcenie uczniów, w tym uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Przedmiotem projektu jest poprawa warunków nauczania w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Jaworowie, gmina Wiązów, powiat strzeliński, województwo dolnośląskie, działka 32 AM1 Obręb Jaworów, oraz stworzenie placu zabaw o charakterze edukacyjno-terapeutycznym (Podwórko Edukacyjno – Terapeutyczne) na działce gminnej nr 86/1AM1 Obręb Jaworów, wnoszonej wkładem własnym, poprzez zakup wyposażenia TIK dla 4 pracowni (cyfrowej, matematycznej, przyrodniczej i matematyczno-przyrodniczej dla klas I-III). Wyposażenie obejmuje 3 komplety sprzętu multimedialnego oraz 3 komplety po 19 szt. indywidualnych, mobilnych urządzeń hybrydowych (tablet z rysikiem) wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem edukacyjnym. Ponadto 5 indywidualnych urządzeń hybrydowych (tablet z klawiaturą i rysikiem) ze specjalistycznym oprogramowaniem wspomagającym rozwój uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Komplementarnym działaniem jest budowa placu zabaw o charakterze Podwórka Edukacyjno-Terapeutycznego na przyległym do budynku szkoły terenie gminy. Podwórko będzie wykorzystywać przestrzenne elementy rekreacyjne i tablice dydaktyczne do wspomagania rozwoju psychomotorycznego oraz wspierania rozwoju wyobraźni twórczej i przestrzennej uczniów. Podwórko będzie zrealizowane w sposób pozwalający na korzystanie z niego także osobom niepełnosprawnym. Działania projektu wpłyną bezpośrednio na min 88 uczniów szkoły realizujących edukację w okresie 1 roku od zakończenia inwestycji, oraz 12 nauczycieli prowadzących zadania dydaktyczne. Dzięki planowanym wydarzeniom cyklicznym: “TIK DAY” dzieci z pozostałych szkół podstawowych gminy będą uczestniczyły w semestralnych quizach tematycznych, szczególnie o charakterze matematycznym i przyrodniczym, wirtualnych zajęciach eksperymentalnych, zajęciach z kodowania dla najmłodszych z wykorzystaniem tabletów i zawodach w kreatywnych grach podwórkowych na Podwórku edukacyjno-terapeutycznym. Dla przedsięwzięcia nie jest wymagane pozwolenie na bud
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.