Rozszerzenie działalności eksportowej firmy Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe na nowe rynki zagraniczne.
Głównym celem projektu jest pełna realizacja zadań zmierzających do rozszerzenia działalności eksportowej firmy na nowe rynki zagraniczne – Hiszpania, Austria, Niemcy, Białoruś i Litwa. Dodatkowym efektem projektu będzie wzmocnienie pozycji firmy na rynkach na których już są eksportowane produkty firmy. Projekt będzie realizowany zgodnie z założeniami zamówionej strategii (dokument planistyczny). Firma zrealizuje projekt w ciągu 12 miesięcy pomiędzy 1 września 2016 a 31 sierpnia 2017. W ramach projektu przewiduje się realizacje trzech podstawowych działań: 1. Udział w międzynarodowych targach na terenie RP – Budma 2017 w roli wystawcy; 2. Zakup usług z zakresu określenia potencjalnych partnerów handlowych, wyszukiwania i doboru partnerów na wybranych rynkach zagranicznych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych (także ich przeprowadzenie) – na rynkach Hiszpanii, Niemiec, Austrii, Białorusi i Litwy. 3. Doradztwo w zakresie działań marketingowych zawierające: doradztwo w zakresie projektowania strony internetowej oraz doradztwo w zakresie projektowania materiałów promocyjnych – ulotek, folderów) Budżet projektu jest optymalny i zakłada najlepsze podejście stosunku nakładów do oczekiwanych kosztów. Projekt ma neutralny wpływ na realizację zasad horyzontalnych Unii Europejskiej.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.