Rozszerzenie działalności eksportowej firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne na nowe rynki zagraniczne.
Głównym celem projektu jest pełna realizacja zadań zmierzających do rozszerzenia działalności eksportowej firmy na nowy rynek zagraniczny: Boliwia, a w dalszej perspektywie pozostałe kraje Ameryki Południowej. Dodatkowym efektem projektu będzie wzmocnienie pozycji firmy na rynkach na których już są eksportowane produkty firmy ( Rosja, Azja -szczególnie Płd.-Wsch., Bliski Wschód, Europa Centralna i Wschodnia, Bałkany, USA). Projekt będzie realizowany zgodnie z założeniami zamówionej strategii (dokument planistyczny). Firma zrealizuje projekt w ciągu 12 miesięcy pomiędzy 1 lipca 2016 a 30 czerwca 2017. W ramach projektu przewiduje się realizacje następujących działań: 1. doradztwo w zakresie pozyskania certyfikacji dla produktów z przeznaczeniem ich eksportu na rynek rosyjski; 2. doradztwo w zakresie dostosowania produktu (koncepcja opakowania) dla rynków amerykańskiego, boliwijskiego oraz rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich. 3. udział w charakterze wystawcy w imprezach targowo-wystawienniczych zorientowanych na rynki zagraniczne, odbywających się za granicą – targi Cosmoporf Hong Kong 2016. Budżet projektu jest optymalny i zakłada najlepsze podejście stosunku nakładów do oczekiwanych kosztów. Projekt ma neutralny wpływ na realizację zasad horyzontalnych Unii Europejskiej.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.