Wdrożenie innowacyjnego systemu marketingowego PREDICTUS w celu podniesienia konkurencyjności firmy.
Celem projektu jest zbudowanie dedykowanego systemu do internetowych działań marketingowych, złożonego z inteligentnych, spersonalizowanych i wielokanałowych algorytmów bazujących na danych wynikających z zachowania użytkownika, jego danych targetowych czy danych z big data, opierając scenariusze na doświadczeniach handlowych. Będzie to technologia personalizacji portalu (tzw. uczący się serwer), której zastosowanie w dziedzinie marketingu na świecie jest w tej chwili rzadkością. Powstanie szereg silników predykcyjnych przedstawiających odpowiednie i aktualne oferty dla klientów w ułamku sekund. Klient będzie otrzymywał informacje zgodne z jego osobistymi preferencjami, co wpłynie na zwiększenie prawdopodobieństwa wykonania zakupu oraz na osobiste odczucia i poprawę nastawienie do kampanii mailingowych. System będzie wspierał zwiększanie sprzedaży a dzięki swej elastyczności będzie mógł zostać zaadoptowany w każdej branży. Rozwiązanie będzie innowacyjnością w skali kraju.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.