Opracowanie długoterminowej strategii biznesowej firmy DSR SA obejmującej wyjście z ofertą na rynki międzynarodowe.
Przedmiotem projektu będzie przygotowanie długoterminowej strategii biznesowej dla spółki DSR SA stanowiącej plan wejścia na rynki zagraniczne w horyzoncie 3-5 lat. W chwili obecnej zarząd bierze pod uwagę dwa wiodące kierunki – rynek niemiecki oraz ukraiński . Strategia będzie obejmować co najmniej następujące obszary: – Analiza bieżącej sytuacji firmy oraz możliwości dostosowania oferowanych produktów pod kątem rozwoju eksportu – Wybór i opis wybranych rynków docelowych – Analizę SWOT dla wybranych rynków i produktów – Długoterminowe cele i sposoby ich realizacji – Opis wdrożenia Strategii oraz szacowane koszty – Rekomendacje Baza produktowa wyjścia na rynki zagraniczna będzie opierać się na dotychczas posiadanych produktach jednak oferowanych w modelu SaaS – oprogramowanie jako usługa. Przygotowanie strategii zostanie zlecone zewnętrznej firmie doradczej. W przygotowaniu strategii aktywny udział będzie brał zarząd wnioskodawcy oraz osoby wskazane po stronie Partnera. Strategia określi szczegółowy zakres współpracy partnerskiej, jej ogólna koncepcja jest zawarta w Umowie Partnerskiej. Wnioskodawca zakłada, że w ciągu trzech lat ok. 20% przychodów może być generowane z rynków zagranicznych i wynik ten zostanie osiągnięty dzięki wdrożeniu przygotowywanej strategii. Ostateczne cele zostaną jednak określone w przedmiotowym dokumencie.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.