Opracowanie strategii rozwoju, stworzenia sieci sprzedaży firmy Timberart na rynkach zagranicznych.
Przedmiotem projektu jest opracowanie strategii wdrożenia na rynek w postaci krótkoseryjnych produktów drewnianych na indywidualne zamówienie z możliwością własnego projektowania. Timberart, jako producent wyrobów z drewna, i wszelkiej galanterii drewnianej jest firmą z wieloletnim doświadczeniem. Posiada sprawdzonych podwykonawców jak również własne zasoby technologiczne. Spółka nie posiada odpowiednich kompetencji biznesowych do wprowadzania na rynek nowych produktów. Opracowany w ramach projektu biznesplan wraz z modelem finansowym umożliwi przygotowanie realnej strategii wdrożenia. Dokumenty te wskażą na możliwe scenariusze działania wraz z źródłami finansowania oraz bazą potencjalnych odbiorców i dostawców towarów i usług. Projekt zawiera w sobie również konieczność opracowania dokumentacji funkcjonalno technicznej zgodnej ze standardami zarządzania, jakością i certyfikacji CE. Wnioskodawca nie posiada kompetencji obejmujących zagadnienia ochrony watowości niematerialnych i prawnych, dlatego niezbędnym elementem opracowywanej strategii będzie strategia patentowa pozwalająca zabezpieczyć know how i logo. Ważnym elementem, w strategii niezbędnej dla skutecznego wdrożenia swoich zamiarów dla wnioskodawców jest przygotowanie optymalizacji procesu w niej zachodzących by zmniejszyć ryzyko niepowodzenia poprzez ujęcie ich w jednolity model zarządzania.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.