Wdrożenie Wirtualnego Biura Obsługi Klienta szansą trwałego rozwoju
Projekt zakłada stworzenie Wirtualnego Biura Obsługi Klienta. Dzięki niemu będzie możliwy wzrost aktywności gospodarczej i rozwój przedsiębiorstwa. Działanie to ma charakter inwestycji początkowej i pozwoli wdrożyć innowację produktową polegającą na udoskonaleniu procesu sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Internetu. Jedno z najnowszych rozwiązań w postaci platformy B2B w pełnej wersji wraz dedykowanymi dla klientów dodatkowymi funkcjonalnościami, min.: kalkulatorem produktu gotowego, programem lojalnościowym czy dołączanymi deklaracjami zgodności pozwolą Spółce zautomatyzować i zoptymalizować procesy biznesowe. Wzrost przedsiębiorczości, umocnienie potencjału Spółki i zwiększenie konkurencyjności to bezpośrednie efekty projektu. Całość zrealizowana zostanie przy zasadnej, rozsądnej i odpowiedniej wysokości kosztów w celu uzyskania maksymalnej efektywności projektu. Wirtualne Biuro zapewni obecnym klientom wysoki komfort pracy a nowych klientów skusi do rozpoczęcia współpracy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.