Wdrożenie strategii działalności międzynarodowej przedsiębiorstwa Elastolab Sp. z o.o. w przedmiocie rozwoju eksportu na wybranych rynkach zagranicznych.
Przedmiotem niniejszego projektu jest wdrożenie w działalność przedsiębiorstwa Elastolab opracowanej Strategii Działalności Międzynarodowej. Głównym celem niniejszej strategii jest określenie działań, koniecznych do podjęcia przez przedsiębiorstwo Elastolab Sp. z o.o. w celu wejścia na wybrane rynki zagraniczne rynek Niemiecki oraz rynek Słowacki.Z punktu widzenia działalności Wnioskodawcy, za najlepsze działanie, mające wypromować markę Elastolab na rynkach zagranicznych, uznane zostało uczestnictwo w targach tematycznych. W ramach niniejszego projektu Wnioskodawca weźmie udział w sześciu imprezach targowych; będą to:1.Targi Composites Europe w Stuttgarcie. 2. Targi Budma w Poznaniu.3. Targi Coneco w Bratysławie. 4. Targi PLASTPOL w Kielcach.5. Targi Fakuma w Friedrichshafen.6. Targi Domexpo w Nitrze.Głównym celem Wnioskodawcy w ramach realizacji niniejszego projektu jest pozyskanie klientów zagranicznych, promocja marki Elastolab na rynkach międzynarodowych oraz utworzenie Działu Eksportu oraz Promocji Międzynarodowej w obrębie przedsiębiorstwa.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.