Wdrożenie Strategii wejścia na nowe rynki zagraniczne dla BIBP sp. z o.o.
Przedmiotem projektu jest opracowanie i wdrożenie planu rozwoju eksportu przez firmę BIBP. Analiza pozycji konkurencyjnej firmy i jej produktów, potencjału rozwojowego firmy wykazała, że koniecznym warunkiem rozwoju firmy jest rozwój jej działalności eksportowej. Dlatego w ramach opracowanego planu rozwoju eksportu firma weźmie udział w 5 targach branżowych w charakterze wystawcy oraz inne działania uzupełniające, nie będące jednakże przedmiotem niniejszego projektu. Realizacja PRE pozwoli na pozyskanie nowych rynków zbytu, zwiększenie udziału eksportu w ogólnej sprzedaży przedsiębiorstwa, zwiększenie płynności finansowej i stabilności przychodów poprzez minimalizację efektów fluktuacji rynku.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.