Wdrożenie planu działalności międzynarodowej opracowanej przez firmę ZIP Sp. z o.o.
Marka VENIFLOOR to drewniane podłogi fornirowane, które charakteryzują się nowoczesną konstrukcją oraz innowacyjnością innowacja produktowa. Sprzedawane podłogi pogrupowane są w poszczególnych 3 kolekcjach. Elementem uzupełniającym oferty dla marki VENIFLOOR są elementy wykończeniowe, czyli cokoły, listwy i ćwierćwałki, które współgrają z gatunkami tworzącymi wszystkie kolekcje VENIFLOOR.Wejście na nowe rynki eksportowe nastąpi poprzez przeprowadzenie zarekomendowanych działań. Są to:1 Udział w imprezach targowowystawienniczych zorientowanych na rynki zagraniczne: BUDMA 2018 Poznań, Polska, 30.0102.02.2018 r.2 Badania:Badanie formaldehydu Badania EPH Instytutu niemieckiego Koszt działań eksportowych to 70 000 zł.4. Wnioskodawca konkuruje z ww podmiotami na rynkach zagranicznych: strategią cenową 30 mniej od konkurencji; 3 własne kolekcje; dostępnością produktów wysokie stany magazynowe, zdolność produkcyjna; elastycznością w zakresie dostosowania towaru np. mocy pod specjalne zamówienia firm firma realizuje małe, jak i duże zamówienia, ale pod własną marką; doświadczeniem w prowadzeniu działalności eksportowej 3 lata; oferowaniem innowacyjnego, ekologicznego pod względem materiału i produkcji o ciekawym designie produktu podłogi fornirowej VENIFLOOR.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.