Strategia wejścia na rynek zagraniczny firmy NeoBRAND Marek Truszkowski
Celem prorozwojowej usługi doradczej jest przygotowanie spójnej strategii zapewniającej podejmowanie skutecznych działań związanych z wprowadzeniem konkretnych produktów na wybrane rynki zagraniczne. Głównym założeniem projektu jest wytypowanie najbardziej korzystnego rynku zagranicznego, w którym firma będzie miała największe szanse na internacjonalizację. Zakres prac i zadań jaki zostanie zrealizowany w ramach tego projektu obejmować będzie: 1. Analizę strategii przedsiębiorstwa 2. Doświadczenie przedsiębiorcy w wychodzeniu na nowe/-y rynki/-ek 3. Opracowanie założeń dot. wyjścia na nowe rynki zagraniczne 4. Propozycja zmian w związku z wyjściem na nowe rynki zagraniczne 5. Opracowanie Business Model Canvas 6. Opracowanie analizy finansowej przedsiębiorstwa w odniesieniu do wychodzenia na nowe rynki zagraniczne. Wskaźniki produktu wybrane w projekcie dotyczą: Liczby przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie, liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje, inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw, liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie doradztwa specjalistycznego. Produktem końcowym wytworzonym w trakcie realizacji projektu będzie dokument opisujący strategię wyjścia firmy NeoBrand Marek Truszkowski na wskazany we wniosku rynek/-k zagraniczny/-ne. Termin zakończenia realizacji prorozwojowej usługi doradczej został określony do 26 sierpnia 2019r.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.