Promocja marki NATURAL POLAND na rynkach międzynarodowych poprzez udział w Branżowym Programie Promocji dla Branży Polskich Specjalności Żywnościowych.
SA 42799(2015/X) Wnioskodawca będzie prowadził projekt w ramach Branżowego Programu Promocji dla Branży Polskich Specjalności Żywnościowych. Działania założone w projekcie będą prowadzone na rynku chińskim, który wpisuje się w strategię ekspansji Wnioskodawcy. Projekt będzie obejmował swoim zakresem następujące działania: 1. Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b: a) Targi ANUFOOD CHINA, Pekin, Chiny, kwiecień 2023 r. b) Targi SIAL SHANGHAI, Szanghaj, Chiny, czerwiec 2022 r. c) Targi CHINA INTERNATIONAL FOOD EXHIBITION AND IMPORT FOOD EXHIBITION, Kanton, Chiny, czerwiec 2023 r. d) Targi TAIPEI INTERNATIONAL FOOD SHOW, Tajpej, Chiny, czerwiec 2023 r. e) Targi HKTDC FOOD EXPO HONG KONG, Hongkong, Chiny, sierpień 2023 r. 2. Działania informacyjno-promocyjne. a) Nabycie lub wytworzenie oraz dystrybucja obcojęzycznych lub dwujęzycznych materiałów informacyjno-promocyjnych. b) Produkcja oraz emisja spotu informacyjno – promocyjnego. c) Przygotowanie i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych na wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.