Wzrost konkurencyjności WŁADYSŁAW CHROBAK FIRMA WALTER dzięki wdrożeniu rekomendacji strategii wzorniczej
Projekt polega na wdrożeniu rekomendacji zawartych w zatwierdzonej przez PARP strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I tj. przeprowadzeniu działań, których końcowym rezultatem będzie wprowadzenie na rynek innowacji. Zakres działań rekomendowanych (szczegółowy opis w cz. VIII wniosku) obejmuje: -zakup środków trwałych i usług doradczych w celu wprowadzenia innowacji produktowych, -zakup usług doradczych w celu wprowadzenia zmian wzorniczych oraz innowacji marketingowej i organizacyjnej. Zakres działań wynika z konieczności rozwiązania zdefiniowanych w trakcie audytu problemów wzorniczych m.in.: – konieczność poprawy jakości identyfikacji wizualnej i materiałów graficznych oraz przeprowadzenie prac brandingowych, – uspójnienie komunikacji wizualnej na produktach, – zbudowanie, określenie i scalenia kodu kolorystycznego produktów, materiałów reklamowych i samego logotypu, – opracowanie spójnych wytycznych dotyczących cech wspólnych dla wszystkich urządzeń i stylistyki linii produktowych, – stopniowe eliminowanie analogowych interfejsów w oferowanych urządzeniach, – brak satysfakcjonującego wykończenia powierzchni płaskich, – brak asortymentu dedykowanego największym podmiotom Zaplanowane w projekcie działania wynikają z rekomendacji i są zbieżne z wizją rozwoju firmy a zakres rekomendacji szczegółowo uzasadniono w Strategii Wzorniczej.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.