Rozwój firmy Aroma Sp. z o.o. Sp.k. poprzez eksport na rynkach globalnych
SA 42799(2015/X) Wnioskodawca jest firmą z ponad 20 letnim doświadczeniem rynkowym prowadzoną w różnych formach prawnych. Projekt powiązany jest z branżowym programem promocji Polskie Specjalności Żywnościowe. Działania realizowane w ramach projektu będą dotyczyły bezpośrednio jednego rynku perspektywicznego, tj. Indii oraz Francji (i pośrednio całego świata). Wśród zaplanowanych zadań przewidziano: 1) Udział w targach w charakterze wystawcy: a) Annapoorna Anufood India Mumbai – edycje 2019 i 2020; b) Food Ingredients and Health Ingredients India Mumbai i/lub New Delhi (lokalizacja edycji 2020 nie jest jeszcze zatwierdzona) – edycje 2019 i 2020; c) World Tea and Coffee Expo Mumbai – edycje 2019 i 2020; d) Sial Paryż – edycja 2020. Narodowe stoisko informacyjne. 2) Dodatkowe działania promocyjne: a) Nabycie lub wytworzenie oraz dystrybucja obcojęzycznych materiałów promocyjnych takich jak: katalogi produktowe oraz roll – up. b) Panel promocyjny Marki Polskiej Gospodarki. Projekt do momentu refundacji zostanie sfinansowany ze środków własnych. Wnioskodawca jest w dobrej sytuacji finansowej. W 2017 r. zanotował on zysk o wartości 559 997,05 zł, natomiast w 2018 r. 623 866,82 zł. Wnioskodawca w ramach projektu zamierza promować dwie marki: Good Herbs oraz ThinkTea. Dokładne lokalizacje targów w Indiach w 2020 r. nie są jeszcze zatwierdzone. Zostaną one zrealizowane, jednakże istnieje możliwość, że w innych miejscowościach.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.