Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Zagórz
Cel główny: celem głównym projektu jest zwiększenie ochrony przeciwpożarowej oraz usprawnienie akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof lub poważnych awarii na terenie gminy Zagórz. Cele projektu zostaną osiągnięte na dzień 31.12.2022 roku. Zakres projektu obejmuje dostawę lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla potrzeb OSP w Tarnawie Górnej. Partnerem w projekcie jest Ochotnicza Straż Pożarna w Tarnawie Górnej. Produkty projektu: Liczba zakupionych wozów pożarniczych wyposażonych w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof: 1 szt. Liczba jednostek służb ratowniczych doposażonych w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków katastrof: 1 szt. Okres realizacji projektu: 15.01.2020 – 30.04.2021.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.