Wsparcie działań zmierzających do zwiększenia rozpoznawalności marki Whites, w szczególności technologii White Dog na rynku międzynarodowym poprzez udział w wydarzeniach targowych, misjach gospodarczych oraz zakup usług doradczych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja działań zmierzających do zwiększenia rozpoznawalności marki Whites, a w szczególności technologii White Dog na arenie międzynarodowej. Działania zostały zaplanowane w oparciu o Branżowy Program Promocji IT/ICT i skupiają się na wybranym rynku perspektywicznym, regionie Ameryki Północnej – USA oraz pozostałych rynkach międzynarodowych m.in Izraelu, Portugalii, Niemczech, Wielkiej Brytanii. W ramach projektu przeprowadzone będą działania związane z udziałem przedstawicieli wnioskodawcy w wydarzeniach targowych (DLD Innovation Festival 2020, Web Summit 2019, Technology for Marketing London 2019, PubCon Florida 2020), wyjazdowych misjach gospodarczych na teren USA i Niemiec, zakupie usług doradczych na rynek perspektywiczny oraz dodatkowych działaniach informacyjno-promocyjnych. Projekt finansowany będzie z zysków zatrzymanych, wygenerowanych w toku działalności lub w razie potrzeby ze środków wpłaconych na kapitały własne przez akcjonariuszy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.