Rozszerzenie oferty produktowej firmy ADRIAN BOROWIEC AB BOROWIEC w wyniku opracowania i wdrożenia nowych projektów wzorniczych kaw mielonych i ziarnistych.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest przeprowadzenie profesjonalnego procesu projektowego celem opracowania jednego nowego projektu wzorniczego linii produktowej kaw mielonych i ziarnistych, składającej się z 8 nowych produktów, w tym 4 kaw mielonych i 4 kaw ziarnistych. Opracowanie nowego projektu wzorniczego doprowadzi do rozszerzenia oferty produktowej wnioskodawcy w nowych kategoriach produktowych oraz wprowadzenia na rynek nowego produktu. Zakres profesjonalnego procesu projektowego obejmuje następujące elementy, będące nierozerwalną częścią realizowanego projektu, którego efektem będzie opracowanie nowego projektu wzorniczego i wdrożenie 8 nowych produktów: 1. Opracowanie wstępnego audytu wnioskodawcy, mającego na celu określenie zasadności i zakresu opracowania nowego projektu wzorniczego. 2. Stworzenie kompleksowej strategii działań, niezbędnej do opracowania 1 nowej linii wzorniczej GOLDBERRY. 3. Opracowanie 1 nowego projektu wzorniczego kaw mielonych i ziarnistych linii GOLDBERRY. 4. Opracowanie prototypów oraz przeprowadzenie testów nowych produktów w ramach nowych linii produktowych kaw ziarnistych i mielonych. 5. Opracowanie strategii działań marketingowych i sprzedażowych w zakresie wdrożenia nowych produktów w ramach 1 nowej linii produktów.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.