Uniwersalna, mutiplatformowa aplikacja do testowania gier komputerowych z udziałem graczy
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014). Rezultatem Projektu będzie innowacyjne narzędzie dostępne z poziomu przeglądarki do prowadzenia testów gier (z udziałem graczy) oparte o automatyczną integrację z wybranymi bibliotekami graficznymi. Rezultat Projektu będzie działać niezależnie od biblioteki (z określonego przez Spółkę zestawu) i platformy (Windows, Mac, Linux). Narzędzie będzie miało charakter kompleksowy, dostarczając zestaw funkcji jakich dotąd nie posiadało inne powszechnie dostępne narzędzie wspomagające fazę testów (w szczególności funkcje wykorzystujące bezpośredni dostęp do bibliotek graficznych). Narzędzie będzie kierowane do twórców gier i zostanie wdrożone w działalności Spółki jako produkt pozwalający na kompleksowe wsparcie procesu testowania gier przez twórców z całego świata. Planowane B+R: 1.Weryfikacja możliwości stworzenia uniwersalnego mechanizmu automatycznej integracji kodu aplikacji z kodem gry pozwalającego na wpięcie się w określony przez Spółkę zestaw bibliotek w zakresie niezbędnym dla osiągnięcia przewidywanych funkcji narzędzia, opracowanie koncepcji mechanizmu i pierwszego prototypu. 2.Opracowanie prototypu kompleksowego, uniwersalnego narzędzia do testowania gier z wykorzystaniem mechanizmu automatycznej integracji kodu. 3.Walidacja wypracowanych rozwiązań pod kątem zakładanych funkcjonalności i parametrów. Dzięki mechanizmowi automatycznej integracji aplikacji z warstwą graficzną, umożliwiającą przechwytywanie sygnału wejściowego gry, narzędzie pozwoli wyeliminować konieczność podejmowania prac implementacyjnych przez twórców gier. Będzie pozwalało na agregowanie informacji z testów w niespotykanym dotąd powszechnie zakresie i formach, w znacznej części pozwalając na dostę
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.