Promocja marki Crispico Little Snacks na rynkach międzynarodowych
SA 42799(2015/X) W ramach projektu wybrany został Program promocji branży Polskie Specjalności Żywnościowe. Działania przewidziane do realizacji obejmą następujące rynki, tj.: Niemcy (udział w targach pn.: ISM w latach: 2021 r. 2022 r. oraz targach pn.: ANUGA w 2021 r.) i ZEA, Japonia. Planujemy wziąć udział łącznie w 4 imprezach targowych w charakterze wystawcy, misji przeprowadzając działania promocyjne w postaci nabycia i dystrybucji materiałów informacyjno – promocyjnych. Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych wnioskodawcy oraz środków dotacji. Wszelkie koszty przedstawione we wniosku zostały oszacowane na podstawie analiz rynku dla danych produktów/usług i dostępnych informacji. Z uwagi na odległe terminy planowanych wydarzeń targowych dostępność informacji w zakresie wysokości wydatków była ograniczona. Wszystkie wydatki odbędą się zgodnie z obowiązującymi zasadami a więc w trybie konkurencyjnym zgodnie z ustawą o utworzeniu PARP oraz wytycznymi horyzontalnymi w zakresie kwalifikowalności wydatków.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.