Atrakcyjny zawód bliżej rynku pracy
CG proj. jest podniesienie jakości i możliwości kształc.zawod. w ZSE, ZSZNr1 ukierunkow. na poprawę zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów w/w szkół tj. 100os (22K+78M) uczących się na kier. elektryk, elektronik, technik (ZSE) budownictwa, architekt krajobrazu (ZSZNr1) poprzez realiz. następuj. działań: doposażenie w 2szkołach, 3pracowni wykorzystyw. przy kształceniu na w/w kierunkach; dodatk. j.angielski, szkol. zawod. i staże dla 100 uczniów, nabycie przez nauczycieli kwalifikacji zawod.poprzez udział w szkol.zaw. prowadzących do zdobycia kwalifikacji. W proj.udział wezmą os z obszaru ZIT KOF spełniające kryt. gr doc. (rekrut.otwarta z zachow. zasady niedyskrymin. i równości szans dostępu K, M i OzN). Główne wskaź. rezult. i prod.: Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersal. po opuszczeniu programu – 100 (22K/78M), Liczba szkół i placówek kształc. zawodow. wykorzyst. doposaż.zakupione dzięki EFS – 2szt., Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania komp.kluczowych lub umiejętności uniw. w programie 100(22K/78M), Liczba nauczycieli kształcenia zawod. oraz instrukt. praktycz. nauki zawodu objętych wsparciem w programie 11 (4K/7M), Liczba uczniów szkół i placówek kształc. zawod. uczest. w stażach i praktykach u pracodawcy 100(40K/60M), Liczba szkół i placówek kształc. zawod. doposaż. w programie w sprzęt i materiały dyd. niezbędne do realiz. kształc. zawod. -2 szt., Kwota dofinansow. 880665,60 zł wkład własny min. 5% kosztów kwalifik. proj. 48 600 zł (tj. 5,52%) Okres realiz. 01.10.2020-30.09.2022 (24 m-ce) Obszar realiz.: obszar ZIT KOF: m. Kielce
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.