Wzmocnienie konkurencyjności spółki Duna poprzez opracowanie strategii wzorniczej dla nowego produktu.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest opracowanie strategii wzorniczej dla produktu firmy Duna, aktualnie nie znajdującego się w jej ofercie. Projekt dotyczy zakupu i realizacji usług doradczych polegających na przeprowadzeniu profesjonalnego procesu projektowego mającego na celu opracowanie nowego projektu wzorniczego, dzięki któremu wdrożony zostanie nowy produkt – ultra cichy nebulizator z unikalną funkcjonalnością aspirowania niemowlaków. W przyszłości na etapie rozwoju produkt ma mieć możliwość rozwoju w kierunku urządzenia wielofunkcyjnego z możliwością ułatwienia aspiracji kataru lub irygacji dzieci oraz podobnej funkcjonalności dla seniora z funkcją odciągania wydzieliny z gardła. W projekcie zaplanowano zakup usług doradczych w zakresie wdrożenia nowych i ulepszonych produktów obejmujących: nadzór nad wdrożeniem; modyfikacje projektu we współpracy z pracownikami spółka Duna, a w finale przygotowanie ostatecznej dokumentacji technicznej. Projekt obejmuje też wdrożenie opracowanych produktów do produkcji przez zakup niezbędnych urządzeń produkcyjnych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.